webtab
دانلود شماره (۱۱) نشریه خدمت امروز

دانلود شماره (۱۱) نشریه خدمت امروز

دانلود فایل pdf شماره ۱۱ ماهنامه خدمت امروز
http://khedmatemrooz.ir/wp-content/uploads/khedmat-dig-11-1.pdf

شناسنامه شماره ۱۱ ماهنامه خدمت امروز

اهمیت خدمات پس از فروش خودرو

سرمقاله
روزگار سختی شده است. افراد، اعم از حقیقی و حقوقی پیچیده تر و غیر قابل
پیش بینی تر شده اند و به تبع آن مراودات اجتماعی هم دستخوش تغییرات
عجیب و غریبی شده اند. در چنین شرایطی همه تعاملات جامعه بشری در زمینه
های مختلف از امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … وضعیت خاص
خودشان را پیدا می کنند. خودرو و خدمات پس از فروش خودرو نیز از این قاعده
مستثنی نیستند. لذا برای جلوگیری از مغبون شدن هنگام خرید و فروش خودرو
و یا انجام نگهداری و تعمیرات آن در تمام سطوح، باید هشیارتر از قبل بود.
چنانچه بارها گفته ام خدمات پس از فروش خودرو اگر چه یک الزام قانونی است
اما یکی از مهمترین و ضروری ترین وجه تمایز میان عرضه کنندگان )سازندگان
و وارد کنندگان( خودرو است و خریداران خودرو هنگام انتخاب و خرید خودرو به
این مقوله توجه خاصی را معطوف می دارند. این مهم به ویژه درباره خودروهای
نسل جدید که به سامانه های الکترونیکی و هوشمند مجهز هستند، بارزتر است.
شرکت های خدمات پس از فروش خودرو علیرغم همه کاستی ها و نقصانی هایی
که به علت تحریمهای ظالمانه استکبار جهانی وجود دارد و نمی توان و نمی بایست
آنها را کتمان کرد، با همه توش و توان مدیریتی و فنی – تخصصی خود همواره آماده
خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر خود هستند. این مأموریت اخلاقی و حرفه ای
در آستانه سال نو با حجم گسترده تر و با کیفیت تری در حال انجام است. اینجانب
ضمن قدردانی از همکاران خدوم خود در جای جای ایران اسلامی و عرض تبریک
به مناسبت فرا رسیدن سال نو به ایشان و عموم هموطنان عزیزم، این اطمینان را
می دهم که شرکت های خدمات پس از فروش خودرو، شبکه نمایندگی ها، عاملیت
های مجاز تعمیراتی و سرویس های سیار امداد خودرویی، بیشتر از سال گذشته برای
خدمت رسانی در خور شأن مشتریان عزیز و مردم شریف عزم خود را جزم کرده اند.
با اطمینان خاطر سفر کنید و در صورت نیاز به دریافت خدمات خودرویی صرفاً از
مراکز مجاز امداد خواهی نمایید.
هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
عباسعلی غیاثی


webtab

درباره admin

یک نظری بگذارید

رفتن به بالا